Η Μάντισον σχεδιάζει σαγιονάρες από 8 χρονών...

Διάφορα επιχειρηματικά ή εταιρικά νέα. Το υλικό αυτό είναι χρήσιμο κυρίως για τους μαθητές της β΄Γυμνασίου οι οποίοι λειτουργούν ως εταιρείες.

Η Μάντισον σχεδιάζει σαγιονάρες από 8 χρονών...

Δημοσίευσηαπό admin την 20 Ιουν 2013, 22:29

Topwoman ετών 15: την λένε Μάντισον και σχεδιάζει σαγιονάρες από 8 χρονών- γνωρίστε την !
24168.jpg
24168.jpg (37.66 KiB) 18659 προβολές

Όταν γίνεται λόγος για νεανική επιχειρηματικότητα, το όνομα της Αμερικανίδας Μάντισον Ρόμπινσον είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα προς μίμηση. Στα δεκαπέντε της χρόνια η μαθήτρια από το Γκάλβεστον Άιλαντ του Τέξας, έχει ήδη συγκεντρώσει τα δίδακτρα του κολεγίου στο οποίο θα πάει, από τα κέρδη της προσωπικής της εμπορικής φίρμας παπουτσιών - και βλέπει την εταιρεία της να εκτοξεύεται προς την αναγνώριση και την σταθερή κερδοφορία.

Η Fishflops for Kids, όπως ονομάζεται η επιχείρηση, ξεκίνησε σαν ιδέα όταν η Ρόμπινσον ήταν μόλις 8 ετών, γράφει το tovima.gr. Με τη βοήθεια του πατέρα της, τα σχέδια θαλάσσιων ζώων πάνω σε σαγιονάρες που έκανε, ξέφυγαν από το χαρτί και το 2011 τα πρώτα δείγματα πήραν το δρόμο των καταστημάτων μόδας φτάνοντας μέχρι και το Nordstrom !

Η σειρά της που πωλείται στην τιμή των 15 ευρώ, είναι διαθέσιμη σε 60 υποκαταστήματα της αλυσίδας Nordstrom καθώς και σε ένα πλήθος μπουτίκ λιανικής ενώ σύντομα θα βρίσκεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα Flipflopshoes.com. Η πρόταση που έλαβε η Ρόμπινσον από τα πολυκαταστήματα Macy's για το σχεδιασμό μιας γυναικείας σειράς έρχεται να επικυρώσει την επιτυχία της εταιρείας που βρίσκεται ακόμα στην αρχή της.

Η σειρά μπορεί να υλοποιήθηκε αρχικά με την οικονομική στήριξη της οικογένειας της όμως η συνέχιση της εξαρτάται από την ίδια τη Ρόμπινσον η οποία σχεδιάζει να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων. Προς το παρόν, έχει αναλάβει παράλληλα με τις σχολικές υποχρεώσεις το σχεδιασμό και την προώθηση των προϊόντων επιδεικνύοντας μεγάλο ζήλο.

Κοστολογεί εμπορεύματα, γράφει επίμονα γράμματα σε εμπόρους, επιλέγει χρωματικές παλέτες και χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα στο έπακρο προκειμένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Τύπου και να πείσει τα νεαρά fashion icons να φορέσουν τις δημιουργίες της στις δημόσιες τους εμφανίσεις.

Οι επαγγελματικές της κινήσεις φαίνεται να εκτιμώνται από τον σκληρό κόσμο της μόδας και να αποδίδουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η γενναιόδωρη δωρεά 300 ζευγαριών υπογεγραμμένων από τους σταρ των «Teen Choice Awards» στο Παιδικό νοσοκομείο του Τέξας, που προκάλεσε θετικές κριτικές.

«Θέλω να κάνω κάτι δικό μου», δηλώνει η 15χρονη σχεδιάστρια. Και διαβεβαιώνει ότι η μέχρι στιγμής επαγγελματική της εμπειρία, τής έχει εμφυσήσει αρετές που διευκολύνουν και τη σχολική ζωή της, όπως η υπομονή και η αυτοπεποίθηση.

Πηγή: eirinika.gr
Άβαταρ μέλους
admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: 25 Οκτ 2008, 22:46

Επιστροφή στο Εταιρείες - Επιχειρηματικότητα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron